Fortsättning på Hannah's

Jag förstår inte hur de kan fortsetta med de här. De har drivit de så långt de går utan att blanda in rektorn. Efter att de hade varit öppethus (jag väljer att inte skriva vad de heter för att inte peka ut skolan ;) ) skrev vi ett brev och lärarna bad oss att inte förra de vidare. Det var de som tog upp de igen, inte vi. De borde inte kasta sten i glashus. De har skrivit meil och pratat med EN av oss. Det är barnsligt av dom att ge sig på tre ungar som är 13 och 14 år.
Hannah har rätt om bildlärarens tabbar (De var inte lite fail) och att hon påstår att VI har slarvat bort den. Hur som helst: Hon får inte slänga bort den eftersom de är våran egendom.
De är som ett spel. Problemet är att de bryr sig inte att spela schyst men spelar ändå.
De har gått nästan två månader.

♥Elin♥


ps. Ursäkta om någon som känner oss tycker att vi tar de här på för stort alvar. ds

Kommentarer
Postat av: michelle

håller de fortfarande på? :o

2010-04-18 @ 11:37:28
URL: http://michellehh.blogg.se/
Postat av: Hannah

Nej, men de sa förut att skivan inte var i när vi lämnade in den. och jag är typ säker på att den var det. och i går kollade jag på det ända tänkbara stället där skivan skulle kunna finnas och den fanns inte där. så vi tror att lärarna har tagit skivan.

2010-04-18 @ 13:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0