hemma

okej idag kom jag hem från malaysia och en underbar resa har saknat: hästar, elin, alla kompisar finns dock undantag, hästar, skolan(not), elin, min säng, min mobil, vädret(NOT) ja just det hästar!!! LÄS DETTA ELIN OCH HANNAH: imorgon ska nu få nya pylar!!! ja jag skanar värmen SÅ mycket!! ja 32 i vattent och varmare på land säger man inte nej till. har läst utt 2 böcker allt för fort så jag har inte haft något att göra. om ni icke har läst dessa böcker så GÖR DET!!! HUNGERSPELEN och VAMPYERNS MÄRKE!!!!! nu måste jag hitta en ny bok att läsa fatta eld blir nog bra. hoppas alla har överlevt utan mig och ni har varit så snälla och tagit bort snön åt mig det var snällt jag bugar och bockar=).

ses ses!!!



ps. jag älskar dig också hannah se inlägg: I don´t like you elise!!! .ds

Kommentarer
Postat av: michelle

du måste ju vara grymt brun! kul att du e tillbaks i (snart) varma sverige, haha! :)

2010-04-11 @ 19:57:49
URL: http://michellehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0