Kaffeberoende?

På de här lovet har jag börjat att fundera om jag kanske börjar bli kaffeberoende. Jag har alltid (nästan alltid) gillat kaffe-smaken. Svart kaffe är lite beskt men typ Ice-Coffe är gott. Och godis med kaffe smak. Jag hittade inget Ice-Coffe så mamma sa att jag kunde prova ett annat sätt:
Lite svart-kaffe (de ska vara brygt), mycket mjölk och oboy-pulver.
De blev jätte gott, tycker jag. När mamma handlade hittade hon Ice-Coffe så nu överlever jag. De värsta är att jag inte kan dricka vågonting på kvälen för då kan jag inte sova ;)
Idag ska jag visa min lilasyster, Anna, hur man använder WinowsMovieMaker och sen ikväl ska jag se VampireDairies! Dom härmar INTE Twilight

♥Elin♥


Kommentarer
Postat av: Hannah

ok jag kan inte säga att de härmar Twilight för jag har ju aldrig sett det programet. :p

2010-04-08 @ 12:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0