nja kanske inte

nja det kan vara lite fel på vad hannah och elin skriver 1. det är rätt uppenbart att hon tror det efter som vi vägrar säja att vi har den hemma 2. vi kanske sa att vi att vi inte hade brytit sönder skivan det är yterst troligt enligt mig. inte för att jag är på lärarnas sida men vi kan ju ha fel och det blir mer än pimsamt om vi ha skivan hemma hoss någon av oss. =S. allså jag TROR att lärarna har en poäng jag tror inte att dom har tagit vår film varför då den finns på youtube hallå jag tror inte dom är så barnsliga så att dom tar den men vi måste hitta den. om det är mågra som är mogna så är det facktist dom!! om det nu är sant det som elin och hannah skriver så blir jag jäv¤it arg men mitt temprament så!!!!!!!!

LOVE


Kommentarer
Postat av: Hannah

Nej det är klart att vi inte kan vara säkra på att de tagit skivan, och det har vi aldrig sagt. Men jag har inte hittat den och den har varit borta länge, och det känns som om jag borde ha sett den ännu eftersom jag är säker på att jag inte har gömt den för mig själv och sedan glömt var jag har gömt den.

2010-04-19 @ 17:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0