Nya Böcker

Idag var jag på biblioteket. Jag lämnade tillbaka Nick och Norahs oändliga låtlista av David Levithan & Rachel Cohn och Listan av E Lockhart.
Den försa har jag läst förut och var jätte bra. De två författarna har turats om att skriva. David L. skrev kapitlena ur Nick's perspektiv och Rachel C. skrev antagligen Norah's kapitel.
Jag kom aldrig ricktigt in i Listan. De var lite synd för jag hade längtat efter att få läsa den länge. Jaja, den kanske passar anndra, bara inte mig.
Sen hittade jag två nya böcker, såklart.
Första delen ur Eva Sussos trilogi Dansfabriken: Street, den andra kommer inte ut förns i September.
Jag hittade också Den femte systern av Mårten Sandén. Den är inte riktigt en sån bok som jag brukar läsa men det är bra att vidga sina vyer.

♥Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0