Torsdag

Torsdag igen och veckan är snart slut. Dagarna går så snabt att de snart är sommarlov.
De har varit en vanlig skoldag med franska, no, so och engelska på förmidagen. I so har vi en av de bästa lärarna på hela skolan, tycker jag. Vi har just börjat med demokrati och val.
På eneglskan hade vi läxförhör.
Sen var de lunch, den va sådär.
På eftermidagen var de idrot och elevensval. Vi har just bytt elevensval val så nu har jag so. De var ganska kul och vi hade en annan av de bästa lärarna, tycker jag.

♥Elin♥

Kommentarer
Postat av: hannah

Jag håller med om lärarna =)

Jag har börjat skriva om pokèmon till elevesals so. haha nej det har jag inte, men typ.

2010-04-22 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0