Tråkigt

Jag har såååå tråkigt. Jag försöker att plugga för vårat no-prov, de går sådär. Jag kan de mesta men pappa säger att jag ska plugga endå. Lyssnar på musik också så att de blir lite roligare.
Har haft en ganska bra dag. Vi gick på promenad istället för att ha matte, nej jag skolkade inte. Hela klassen gick.
Jag, Elise, Hannah och våran kompis Clara lekte den här leken när man ska gissa på en person. Clara tog Amor och sa att han var från amerika medan jag sa att han var från romersk mytologi. Jag kan de mesta om mytologi för jag tycker att de är roligt men hon envisades endå att han var från amerika.
Ha, jag har kollat upp de och han är den romerska motsvarigheten till Eros från grekland, kärleksguden. Sa ju de. Haha!
Förlåt, lite skadeglad.

♥Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0