eclipse

Nu är det bara 73 dagar kvar tills eclipse har premiär!!!!!!!! Så nu kom jag på att jag vill skriva lite från eclipse  :D
jag ska inte skriva så mycket som jag skrev om New moon men lite. Jag kommer skriva lite från svindlande höjder med. Ni som inte har läst eclipse och ska läsa den eller se filmen rekomenderar jag att sluta läsa nu.


Some say the world will end in fire, some say in ice. From what I've tasted of desire I hold whit those who favor fire. But if it had to perish twice, I think I know enough of hate to say that for destruktion ice is also great and would suffice.

I don't know why you're making Charlie cally notes to Billy like we're in second grade - if I wated to talk to you I would have answer the
You made the choice here, okay? You can't have it both ways when
What part of 'mortal enemies' is too complicated for you to
Look, I know I'm being a jerk, but there's just no way around
we can't be friends when you're spending all your time with a bunch of
it just make it worse when I think about you too much, so don't write anymore
Yeah, I miss you too. Alot. Doesn't change anything sorry. Jacob

Det kändes som hemlängtan, denna saknad efter platsen och människan som hjälp mig genom mina mörkaste nätter. - Bella

I'd wait till we were close enough to the ground, get a good grip on you , kick out the wall, and jump. Then I'd run you back to the scene of the accident, and we'd stumble around like the two luckiest survivors in history. - Edward

I'm really glad Edward didn't kill you. Everything's so more fun with you around. - Emmett

Oh, no. Edward's never in my head. -Bella

Har det hänt några skandaler i flocken på sistonde,då? frågade jag lättsamt. Jacob tvärstannade och stirrede chockerat på mig. Vad är det? Jag skojade bara. - Bella

Jag menar att om du ser en varg i trädgården, skjut den inte. -Jacob

Min kärlek till Linton är som löven i skogen - jag vet att tiden kommer att förändra den, som träden när vintern kommer. Min kärlek till Heathcliff liknar den eviga berggrunden inunder - glädjen över att ha den syns kanske inte så mycket, men man måste ha den för att kunna leva. -Cathy, svindlande höjder

Du. Det är dig jag behåller. Du kommer alltid att vara min Bella. -Edward

Tills ditt hjärta slutar slå, Bella, sa han. Kommer jag att slåss för dig. - Jacob

She is mine. -Edward

Om du tror att det har förändrats, så misstar du dig. Om någon vill komma åt en av oss, måste de passera resten av oss för att ta sig fram till henne. -Alice

And nothing breakable close by - like windows...cars...school buildings. -Bella

Nobody but me cared if Jacob and his friends got hurt. Not even Jacob and his friends. -Bella

Jag undrade om jag var ett monster... den riktiga sorten. Den sortens monster som skadade människor, som gjorde vad som gjorde vad som helst för att få sin vilja igenom. -Bella

Friends who could bleed, friends who could die... -Bella

Jag levde ett helt dygn i tron att du var död, Bella. Det förändrade mitt  sätt att se på många saker. -Edward

Vet du en sak, Jacob? Om det inte varit för det faktum att vi är naturliga fiender och du dessutom försöker ta ifrån mig det enda jag lever för, så skulle jag nog faktiskt kunna tycka om dig. -Edward

Kanske...om du inte varit en motbjudande vampyr som planerade att suga livet ur flickan jag älskar så...Nej tyvärr. Inte ens då. -Jacob

Du älskade mig- vad hade du då för rätt att överge mig?... Du av egen fri vilja. Jag har inte slitit sönder ditt hjärta du har gjort det själv, och när du gjorde det så slet du sönder mitt. - Heathcliff svindlande höjder

Jag kunde inte låta det som sårade mig styra över mina beslut längre. Det var för lite, för sent, men nu måste jag göra det som var rätt... -Bella

Du har rätt. Fortsätt vara överdrivet förlåtande. Det är antagligen värre. -Bella

Jag har just slitit en levande varelse i stycken bara några meter ifrån dig. Menar du att det inte påverkar dig? -Edward

Det fanns folk som förtjänade sympati, men jag var inte en av dem. -Bella

Det var så jag brukade se dig. Som solen, min ege sol. Du skingrade målnen åt mig. -Bella

The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse. -Jacob

Jag kommer alltid att vänta i kulisserna, Bella. -Jacob

Om allt annat förgicks och han återstod, skulle jag ändå fortsätta finnas, och om allt annat återstod men han gick förlorad, skulle universum bli mig en övermäktig främling. -Bella/Cathy

I've got so much to do! Go play with Edward -Alice

Överallt ser jag hennes bild - i målnen och träden - den svävar i luften om natten, och om dagen ser jag den flyktigt speglas i alla förmål som omger mig... Hela världen är en enda, fruktansvärd samling av påminnelser om att hon har funnits och att jag har förlorat henne. -Heathcliff svindlande höjder

Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0