Skärbräda

Vi har inte haft så mycket att blogga om just nu så istälet för att tråkaut er har vi inte bloggat så mycket.
Snart ska vi byta header och bakrund, hoppas jag. Några kompisar skulle hjälpa oss med de men har inte gjort de än. Jag tror att hon som skulle göra headern var klar. Om ni som skulle hjälpa oss läser de här: när är de klart?
Jag har gjort en skärbräda på träslöjden och i tisdags blev den äntligen färdig. Jag blev jätte nöjd med den, även om de blev sprickor efter att jag hade använt linolja på den. Jaja, sånt är livet.

♥Elin♥

är den fin eller?


SPRICKA *snyft*

Kommentarer
Postat av: michelle

svar till Elin: okej, har du sett filmen? Den tycker jag är jättebra i alla fall :)

2010-04-30 @ 19:55:11
URL: http://michellehh.blogg.se/
Postat av: michelle

asså clara har gjort klart headerna men jag skulle sätta in den. sen vare ju nån som skulle göra en bakgrund också. var det amanda eller? :)

2010-05-05 @ 19:04:53
URL: http://michellehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0