hejsan svejsan

Hejsan svejsan Sverige med hela svenska folket (+ några invandrare och skurkar) här kommer jag älskad av alla!!!!
Efter en tids "semester" är jag tillbaka på blogg fronten!! ni har såklart saknat mig men det har ju alla!!! så kän er inte utanför:)
IGÅR vet ni vad som hände igår då var jag och spela paintball för er som inte har testat det förut kan jag bara meddela: DET ÄR SUPER KUL!!!!! Att rekommendera!! DÅ undrar ju ni: gör inte det ont? SVAR: jo men om ni fegar och gömmer er blir ni inte skjuta och sliper ha ont. det som är kul är att vinna och skjuta på andra!!!!!
IMORGON ska jag åka på ridlägger i Åby hoppas det blir kul!! nu håller jag på att packa massa saker som är jätte kul:( skriver mer sen när jag kommer hem ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0