Just nu...

Nu har skolan börjat. Hannah har åkt på en sista-minuten semester den här veckan till typ tunisien.
De har pratats mycket om prao i skolan. För oss är de veckorna 7-8, efter de har vi sportlov.
Imorgon ska vi in till Sthlm och gå på Riksidrottsmuséet.

Nu har jag hittat en bok som jag har lettat efter jätte länge. Den hetter Naomi och Elys kyss-förbudslista. Författarna, Rachel Cohn och David Levithan, har också skrivit boken Nick och Norahs oändliga-låtlista tillsammans. Jag hoppas att Naomi och Ely är lika bra som Nick och Norah, men de är förstås svårt att skriva en liknande bok med helt andra personer med annan bakrund.
 

Har hittat en artist som är för mig ny.
Artist:   Fefe Dobson
Första låten:   Take Me Away
Andra låten:   Ghost



 ♥Elin♥

Kommentarer
Postat av: Amelie

Faktiskt så har jag Vampire Academy i bokhyllan, den ska läsas ganska snart. Kul att du gillar den :)

2010-08-23 @ 21:46:58
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0