Tillbaka

Hej, nu är jag också tillbaka. De har varit jätte skjönt på Gotland. (Lite väll mycket folk men annars bra.) De har regnat ganska mycket så jag har inte badat särskilt mycket.
Däremot har jag fått testa att skjuta pilbåge och luftgevär. Pilbåge avr hur kul som helst, jag träffade ganska nära där jag siktade. De var ingen riktig båge, hon som ägde den hade den till sin medeltida-kostym, och eftersom medeltidsveckan just skulle börja fick jag inte skjuta på slutet av semestern. Luftgevär var också roligt men inte lika, men de är bara vad jag tycker.
Vi har hällsat på massor med släktingar också så de har blivit ganska mycket midagar (mest grillat) och fika hos olika personer.
Hoppas att ni också har haft bra hela sommaren!!!

 
  
 
Jag vågade inte lada upp några bilder på personer ifall de inte skulle vara okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0