tjo

Hej jag har varit med Elin och Elise idag :) har ju typ inte setts på hella sommaren. Vi var hemma hos mig och kom typ inte på något att göra :p. Imorgon ska vi och Sara till Farsta. Jag vet ingenting om Farsta. Kan inte minnas ifall jag någonsin varit där, men det har jag nog. Men om jag ska shoppa så åker jag till StHlM. Men jag tror att Elin och Elise hellre åker ditt för att det finns 2 bok affärer där. Fast det finns ju flera i Stockholm, men nu blir det Farsta. Med lite tur har de en spel affär där, för jag skulle vilja köpa ett spel till Xboxet så jag har något att spela :) Men jag får med Oblivion och ett spel till och det äger! Jag vill värkligen spela Oblivion. Sen måste man köpa Naruto shippuden ultimate ninja storm 2 när det släpps. men det dröjer ju ett tag så jag vill spela Naruto a rise of a ninja och Naruto broken bond furst så de spelen måste jag köpa! Okay Farsta iaf jag tror att vi kommer att ha kul imorgon :)
HannaH

Kommentarer
Postat av: HannaH

Asså man kan ju typ inte köpa naruto the broken bond nån stans :(((((((((((((((

2010-08-16 @ 23:39:00
URL: http://twilght.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0