1a december wiiiiiiiiiiii

Tja idag har det inte hänt så mycket.... men det har känts som en ovanligt lång skoldag fastän vi fick sovmorgon i typ en timme :p
Imorgon så har vi andra delen på vårat matte prov. Jag tror att det är VG MVG delen, jag måste klara den bra för jag tror inte att jag kommer att klara provet annars :( blir nog om-prov för mig :( Så jobbigt alla sa typ att provet var så lätt men det tyckte inte jag :p Aja ska försöka höra med vår matte lärare om hon har rättat första delen på mitt prov och om jag klarat G delen då. Asså det var ju inte så svårt, jag har bara svårt att räkna matte när jag vet att det är prov inte bra :/
nu ska jag skriva något kul ist (iaf för mig) Jag fick en chokladkalender idag wiiiiiiiii, chokladkalendrar ägerz!!  Och idag så börjar nedräkningen till julen bara 24dagar kvar eller 23 eller nått vet inte :P nej 24 det e ju 1a december så då måste det ju vara 24dagar kvar, eller? Aja vi säger 24dagar ;)
Nej nu ska jag sluta skriva. See you ;)

HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0