Andra advent

Hejsan!!!
Nu är det andra advent och 19 dagar kvar till julafton. Det är bra att det inte är långt kvar men om 2 veckor har vi fått våra betyg :S och om 3 veckor tror jag..  jag vet inte vilken vecka det var men spela roll. så här ser det ut denna vecka för mig:
mån: vanlig skoldag, stallet på eftermiddagen
Tis: plugga plugga
ons: ridning
tors: no-inlämning, tyska prov, ridning
fre:  fredagsmys
lör: julshow, julmiddag
sön: lussebak förhoppningsvis


idag var jag nere i hamnen och kolla lite på marknaden men jag hittade inte något tyvärr. sen tog vi en fika på glade koken sen gick vi och kollade på den wakebord åkande tomten som var en jag kände igenkligen gick vi dit bara för att vi skulle få se honom frysa!! hahahahaha
ha´de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0