Alan Wake

Dylan och jag har precis spelat klart Alan Wake. Det är ett väldigt bra spel tycker jag! det handlar om Alan Wake som är en känd förfatare. Sen så har han skrivit en bok som han inte har något minne av att han har skrivit, men allt från den boken händer på riktigt. Och hans fru Alice försvinner och han kämpar för att hitta henne och inte låta murkret ta över. Men...a jag ska inte säga för mycket för jag tror att alla vill spela spelet själva. Jag hatar och gillar slutet på spelet. Men ja alla som har xbox360 borde spela det!
HannaH

Kommentarer
Postat av: Elin

Till och med när vi inte är med dig nämner du Dylan

De har hänt förut också

2010-07-01 @ 22:33:52
URL: http://itisourlife.blogg.se/
Postat av: HannaH

E jag spela ett spel med honom. Jag skriver iaf inlägg jag värkar vara den ända som gört det.

Och om du vill så finns Alan Wake till datorn med =) =) =D =D

2010-07-01 @ 23:49:32
URL: http://twilght.blogg.se/
Postat av: .

Alan wake up

2010-07-02 @ 19:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0