Episode 167

Okay jag skrev förrut hur spännande det förra Naruto avsnittet slutade. Och idag kom fortsättnigen jiipppiiiiii tänker man tills det slutar för Det var mer spännande än det förra.!.!.!. Och nu måste jag vänta i över en vecka för att jag snart ska på ridläger. Så jag måste vänta super länge för att få se episode 168. Det är tur för alla som inte har kommit längre än mig för de kommer att kunna se de här avsnitten på en gång sen. Men det kommer ju att komma mer spännande saker. Nästan att jag läser vad som ska hända, men jag gört inte för jag vill se avsnittet istället.  Okej jag tänkte att det här skulle bli ett ganska kort inlägg. Det blev längre än jag trodde. Iaf börja kolla på Naruto fall du inte börjat ännu.!!!!.!.!:Q!:!::!_!;!:!_-_!_!_;.,
HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0