Regn

Det regnar super mycket idag! Har varit i sthlm idag och gått i affärer :P ok men det va kul :) Och nu är jag hemma och har trizzzt. Chattar lite me min kusin på fb. Sen fick jag för mig att det var länge sedan jag skrev ett inlägg. (vi ska inte ens prata om elise!)
Alla värkar ha så mycket att göra nu när det e sommar. Det e typ bara jag som e hemma av mina kompisar. Ok jag vet inte om Elise är hemma. Kanske får hitta på nått me henne fall hon e det. Fast jag kommer ha fullt upp i hella två dagar nu haha okay det är inte så långt. Men mina föreldrar ska ha nån fest så imorgon ska vi städa och på lördag är festen :p sen måste vi nog städa dan efter med, så tre dagar :/ hoppas att det inte regnar på lördag för då måste vi vara inne och det e jobbigt när det är så mycket folk och vi har ju planerat att vara ute. Men vi bor i Sveige man vet aldrig vilket väder det kan tänkas vara.
Idag kom Naruto shippuden episode 170 men jag tänker kolla på senare ikväll. Sparar det :)
Jag har så tråkigt på kvällarna nu för mamma och pappa e trizzzta och lägger sig tidigt, och nu sommarjobbar Dylan så han lägger sig typ runt 23.00 för han ska upp klockan 05.00. Så då är det bara jag som är uppe och det e så trizzt så jag går typ och lägger mig klockan 01.00 eller typ 01.30 och jag kan ändå inte sova för jag e inte van vid att lägga mig så tidigt. För jag brukar sitta å spela med Dylan på kvällarna och när han går och lägger sig så finns det inget annat jag kan göra. Fast då kollar jag typ på gammla Naruto avsnitt visst de är super bra. Men nu har det kommit en dlc till Alan Wake och vi har inte hunnit spela den för han måste sova :P Och vi har inte ens vunnit deathspank ännu. Aja så ser det ut för mig. Haha skulle bara skriva ett litet inlägg om att det var dåligt väder och så blev det så här långt. Aja tjo...
HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0