Gotland

Nu har jag inte bloggat på ett tag och inte Eilse heller. De senaste 8 inläggen gjordes av Hannah. För min del har de inte varit så intresant. Jag har firat midsommar (som de flästa) hos min moamor och morfar och läst jag vet inte hur många böcker.
Jag har också hittat en ny/gammal musikstil. Jag hade den förut men sen tappade jag intresset.
NU ÄR DE BESTÄMT ATT JAG ÅKER TILL GOTLAND 15JULI
Jag längtar jätte mycket, även om vissa tycker att gotland är fjoligt (Hannah och Clara). Jag kommer inte hem förren 9augusti.
Innan dess har jag jätte mycket att göra och har inte änns börjat att packa.
Elin♥


Kommentarer
Postat av: HannaH

vilken musik stil? hahaha a det e lite fjoligt haha

2010-07-02 @ 02:31:47
URL: http://twilght.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0