AAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad ska jag göra? Jag skulle börja kolla på episode 165 i naruto shippuden, Men den finns inte ännu så vad ska jag göra medans jag väntar på att få  kolla på den? Jag får kolla på de mest episka episoderna undertiden. Men när den kommer kollar jag i 20min sen måste jag vänta tills nästa episode efter den kommer?!?!?!?! Jag skulle ju kunna se om ALLT men orkar inte för det e super spänande nu! Men så kan jag inte kolla mer :p ghaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag blir galen! VILL SE NARUTO SHIPPUDEN NUNUNUNUNUNUNU!!"!#¤yiuop#ri¤¤u!!!! hmm.... jag skrev lite fel för episode 165 finns det finns redan till episode 167 men inte på internet!! typ bara i japan så den e inte subbad ännu. (heter det så?) och den finns inte utan text heller men jag kan ju inte kolla med japanskt tal fall det inte e text. Jag skulle ju bara fatta några ord :p Men jag har några naruto filmer jag inte sett ännu. får kolla på det :) men det kan ju inte hända nått för ingen kan dö och naruto kan ju inte lära sig nått nytt. suck aja får se vad som händer :/

Itachi,kisame,deidara,sasuke,naruto,kakashi,tsunade


ino,sasuke,sakura,choji,rock-lee,ten-ten,neji,naruto,shikamaru,temari,gaara,kankuro,akamaru,shino,kiba,hinata


HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0