Camping:)

Okej alla en dag kvar innan skolan slutar. nu måste vi bara klara oss en dag till på kvarnägen. det bilr typ tipspromend och så. jätte kul.....NOT!! Man kan väll ha samma kläning som man hade förra året:S Skolavslutning på torsdag!!!!

Nu är jag jätte trött för vi som hannah sa var vi och "campa" på yttre gården idag och igår och det var inte mycket sömn på natten... och nåon fick för sig att gå upp kl kvart i 5 på morgonen... men det ville ingen annan så jag fick ligga kvar till kl halv 6 och sen orkade jag inte tjata läggre så jag gick upp och fick sälskap av andra klassen. Ärligt talat tyckte jag det var rätt kul men får bra komtackt med andra i klassen:) men det är ju bara jag oss tycker så...


LOVE

Kommentarer
Postat av: HannaH

Ja va super trött när jag kom hem och vems fel va det?? Aja jag fattar typ att det e kul att få kontakt med andra i klassen. jag va nära på att gå upp typ 2 eller nått för jag hörde andra uppe och kunde inte sova. men så blev det inte :p

2010-06-08 @ 22:25:19
URL: http://twilght.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0