hannahs fas????!!!!

Hur kan allt jag skriver hamna på kategorin hannahs fas??? till och med de som inte handlar om naruto eller twilight????!!! ELIN JAG VET ATT DET E DU inte för att jag bryr mig så mycket men det förföljer mig nu typ. GHAAAAAA gaara äger, men om jag skriver det kommer det här inlägget hamna på hannahs fas :p Nu har jag iaf valt en kategori som jag tror att vi ska ha till alla inlägg, eller???!!! YUFTY(USX ZzZzZzZzZzZzZzZzZz
Deidara en av mina favoriter :) e såklart med i akatsuki

HannaH

Kommentarer
Postat av: Elin

Så klart de var jag, jag skrev ju under med mitt namn!

Allt hamnade inte under Hannahs fas, bara de jag satte ditt... jag orkade bara inte ändra på alla

(Jag kommer ändra kategori sen, lovar)

2010-06-09 @ 23:05:34
URL: http://itisourlife.blogg.se/
Postat av: HananH

Haha hittade det här inlägget när jag googlade lunken ;)

2012-05-16 @ 13:49:27
URL: http://ihopei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0