himmelriket

I sommar hoppas jag på att jag kan släppa med Elise och Hannah till gamla stan. För några veckor sedan fick vi ett tips från vår skolbibliotekarie om en bokhandel jag aldrig har hört talats om, och den ligger i just gamla stan.
En nackdel är väll att de värkar bara ha böcker med sci-fic, fantasy och skräck... och manga och andra seirer, men de duger bra för mig. Jag menar de har typ 20anstälda så de är STORT. Passar mig bra.
Hoppas att vi kan åka. De kommer nog inte bli så svårt med tanke på att båda två också gillar börcker. (Och jag kan nästan lova dig Hannah att de släppte Bree's bok i tid.) Jag kollade lite på vilka böcker de har och hittade typ alla fantasy jag NÅGONSIN läst. Vissa har bara en liten antydan till fantasy men finns ändå. Tro mig, de är rena himmalriket. För mig åtmonstånde.

♥Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0