JAG HATAR NYNÄSHAMN!!!!!!!!!!

Okay jag kanske överdriver lite men som ett troget twilight fan kan jag inte förstå varför just Nynäshamn förmodligen inte kommer att få in bree tanners andra liv i tid!!!!!!
Jag var i bok affären för att fråga fall de får in boken imorgon, men de sa typ att de inte vet. Om de inte får boken senare i dag kommer de inte att sälja den imorgon. Och jag tror inte att de kommer att få den men jag får kolla senare idag :P då måste jag ner på byn igen, ghaaa! Och förmodligen så kommer de inte att sälja den klockan 06.01 imorgon. Vist jag fattar ju att de skulle gå bakk på det för det skulle bara vara jag som skulle orka gå upp för att köpa en bok. Men om man har en bokaffär måste man ju ändå göra som resten av världen! De skulle kunna få jättemycket reklam på det för jag skulle gå och säga till alla att ''TILL OCH MED BOKAFFÄREN I NYNÄSHAMN ÖPPNADE 06.01 DET ÄR EN BRA AFFÄR!'' Men det kommer nog inte att hända för jag kommer nog säga ''Nynäshamn är så dåligt de säljer inte en bok rätt tid för att....''ok ni fattar poängen och om ni inte gört så kan jag förklara för er sen. Men nu kommer jag förmodligen bli tvungen att åka in till StHlM för att köpa en bok och vem orkar gå upp 04.00 för att följa med trukna mig och köpa en bok, för jag vill häälllststst inte åka själv! Men jag skulle kunna åka senare och köpa den senare :p bara jag får köpa den imorgon!!!!!!!!!!! Nu måste jag bara hitta nån som vill följa med om ni vet nån som förmodligen är sugen så tipsa mig ;) annars kommer jag att vara super ledsen för ALLTID!

När jag ändå skriver så tänkte jag ta ett citat, Sannigen gömmer sig offtast bakom de strukna orden.
Ett sant citat tycker jag!
HannaH

Kommentarer
Postat av: Elin

Våran bokhandel suger verkligen

"Så Länge Vi Båda Andas" i pocket skulle oxå släppas idag. Hum... inte i de här livet

2010-06-04 @ 18:18:57
Postat av: HannaH

Ja den e sämst! men de släpper boken i morgon iaf så lite ok... MEN INTE RÄTT TID!

2010-06-04 @ 21:08:41
URL: http://twilght.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0