Ont i fötterna

Som rubriken säger har jag ont i fötterna av att stå på scen. Har skavsår (Lite ironiskt att showen kallas för "The Shoe Most Go On")
Vi har haft 3 av 6 förestälningar nu. Kvällsföreställningen igår har gått bäst hitills. Typ alla var trötta idag. Idag har de varit 25°c i skuggan så de är ganska varmt både ute och på scen med alla strålkastare. Har känt mig halv-dö hela dagen. Showbizz är tröttsamt men kul. Showen är väll 1½ timme och jag står hela tiden, desutom går jag hem som tar drygt 30 minuter. Men som sagt är de roligt och jag vet att jag skulle ångra mig senare om jag inte var med.
♥Elin♥

Kommentarer
Postat av: HannaH

fattar att det e jobbigt! va på skansen idag men årka inte gå så jag satt på en bänk i solen =)

jag ångrar iaf inte att jag skippa showen tur det! men jag tror ändå att jag ska vara med nästa år fall det blir nån show då hoppas det jag vill att vi ska få en show sen när vi går i 9an men vi får se vad som händer sen :p

2010-06-03 @ 18:21:45
URL: http://twilght.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0