torsdagar min nya favorit dag!

Idag kom ett nytt naruto shippuden avsnitt! Det kommer ett nytt varje torsdag, så därför måste man älska torsdagar! jag skulle vilja skriva att jag ska kolla nästa torsdag med, men jag tror inte att jag e hemma då och om jag inte e hemma så kommer jag inte så lätt in på internet och då måste jag vänta tills jag kommer hem :(

Det e super spännande där jag är nu. Vill skriva allt om det men det kan jag inte göra eftersom alla vill se det själva, och jag ska ju inte säga allt som händer bara nästan ;)

Jag ska kolla om på det avsnittet nu sen ska jag kolla på gammla naruto avsnitt och sen kanske jag ska sova vet inte ännu :p Men nån gång måste jag ju sova så det blir nog snart :) Men det är jobbigt när fåglarna låter! I går hördes massa fiskmåsar det var jobbigt! Men iaf kolla på naruto NU!
HannaH

ps. det var igår det nya avsnittet kom för klockan e typ 02.00 nu så det e ju typ fredag nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0