Bree Tanners andra liv

Jag kan inte tro att det är sant!!!!! här sitter man och läser på några bloggar och så ser man att klockan 06.01
5 juni kommer 4 twilight boken Bree Tannners andra liv (på engelska The second life of bree tanner)
Som ni kanske redan förstår så handlar altså boken om Bree som vi träffar i ljudet av ditt hjärta. Och jakten på Bella med de andra nyfödda vampyrerna. Jag hade gärna läst mer om Bella och Edward men det är ju super kul att få läsa mer om Bree eftersom vi vet så lite om henne. Vet typ bara att hon dör :-/
Det ska bli suuuuuuuuuper kul jag kan inte vänta!!! Fast det måste jag ju :P Allt bra händer i juni. eclipse premiär och boken :D =D

Källa: twilightsweden.se och hisgoldeneyes.com                                                                     Hannah

ps. Skulle fixa en bild men min dator vill inte. det kanske kommer en bild på boken senare

Kommentarer
Postat av: hannah

Jag menade 5 ;D

2010-03-31 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0