Den galna mobilen

I går kväll letade jag efter min mobil som var borta men jag hittade den inte jag försökte ringa till den men den hade nog inget ljud på. Så jag fick klara mig utan den. I dag så hittade jag fortfarande den inte, men mamma sa att jag kanske hade råkat kasta den eftersom jag gick ut och kasta skräp i går. Men jag hade inte tid att kolla behövde gå till skolan. Ingen mobil dag. Det var jobbigt. Sen när jag kom hem låg den på en byrå. Jag är själv hemma så jag ringde mamma och frågade vart hon hade hittat den, hon sa att pappa hittade den i gruset på uppfarten när han skulle kolla i soptunnan. Det var tur att han hittade den anars skulle han ha kört över den och den skulle paja. Men det är en stark mobil för det har snöat i natt. Det betyder inte att den är coolare än min gammla för den ÄGER.

                                                                                                                                  Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0