Filmen som viaskolan censurerade

Hej jag tycker att ni borde kolla på våran film vi har gjort i skolan! Det har varit och fortfarande är mycket prat om den här filmen är lämplig att visa. Vi altså Elin, Elise och jag har gjort filmen för att vi skulle visa den på
''Viakvällen'' det är som en öppet hus grej. Men lärarna tyckte inte att vi skulle visa den för att de tyckte att en scen inte ansågs lämplig att visa för barn och vuxna, och att den scenen kunde påverka folk att gjöra så som jag gjorde i filmen, så de cencurerade filmen. Den här filmen var ett arbete i tre ämnen vi hade i skolan. Vi fick några teman som filmen fick handla om. Vi i våran grupp valde att ta temat ''Jag formar min framtid i skolan.'' Nu har vi lagt upp filmen på youtube och det är inte lärarna glada över. Jag tycker att ni borde kolla på filmen och säga vad ni tycker. så gå in på youtube och sök på ''filmen som viaskolan cencurerade'' gjör det nu. sist jag kollade hade vi fått 118 visnigar.

ps. Jag är ledsen att jag inte vet hur man lägger upp filmen på bloggen.
                                                                                                                        


                                                                                                                                         Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0