Gott och blandat

oj det värkar som dom andra har bloggat hårt denna helg!!! medan jag har varit och gjort lite allt möjligt!=) jag har packat och packat och tvättat och planerat coh dicuterat nu är det typ bara 5 dagar till vi åker jippi!! jag längtar typ lika mycket som hannah längtar till eclipse ska komma men inget kan ju slå eclipse!! men iallafall jag är den ända i familjen som har börjat och har packat klart min ryggsäck. för stunden väger den 7 kg men snorkel och syklop är det ända kvar att packa sen är det ju allt hand pagars som ska packa och böcker och så. imorg ska elin och jag gå ner på stan och gå till bilioteket och bokhanden det är ett erbjudande inte änns hon kan motstå haha. förasten har jag redan frgat henne. ihälgen har jag och så haft fullt upp med en hund som vi har passat=) jätte söt!!  viggo heter han!! en svart labbe. men iallafall är det inte mitt problem att hannah skriver så mycket om twilight!! haha så jag har inte ågrat mig och jag längtar lika mycket som elin och Hannah efter sommaren men den är något närmare mig än dom andra!! haha. jag tycker synd om elin som blir lämnad ensam med hannah=( jag är ledsen för hennes skull!! ni som kan hannah förstår nog att hon ÄGER!! men jag blev ju lämnad ensam  i fredags men hon var rätt nornal i fredags för en gångs skull!! haha

PS. Jag känner Elise så bra att jag vet vad hon tänkte skriva men det blev nog lite fel, så jag gjorde ett till inlägg till och rättade till så jag tror att hon vill ha det. och man måste alltid ha en bra Twilight bild med!                                                                                                   Hannah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0