HAHA

vi har gjort en lista med låtar vi ska spela på so lektionen, och i dag var första dagen vi spelade låtar från den här listan. Och när min låt kom (Alla i min klass fick välja en låt var) så viste några att de var min låt så de ropade ut det. Och jag hade valt en Bring me the horizon låt. Många blev förvånade av mitt val. En del gillade den medan visa hatade den typ 5min och 30sekunder långa låten. Men läraren blev förvånad han sa ''Hannah är det här din låt?'' ''Ja,'' sa jag. Han sa typ ''Okej av typ alla här inne skulle du typ vara den sista jag skulle ha trott ha valt den här låten. Men det är bra alla lyssnar på olika musik, men det här är inte riktigt min musiksmak.''    Haha.

Hannah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0