Nostalgi

Jag älskar nostalgi. För er som inte vett vad de är så kan jag säga att de är när man tänker tillbaka på någonting, när man var litten eller för bara ett år sedan.
Jag har hittat gamla tv:serier på Youtube som jag såg på när jag var litten. Ibland sitter jag och mina kompisar och berättar om alla knäppa saker som vi gjorde som små, alla lekar vi lekte eller så försöker vi att komma på alla sånger vi sjöng. Nästan allting var roligt när man var yngre. Har ni tänkt på att tiden gick långsammare när man var liten och rasterna längre så att man typ kunde leka bluff-kull längre. 
Det var bättre när jag var liten, haha.
Med nostalgi vett man liksom inte om man ska skratta åt minnena från förr eller gråta för att tiden går så fort.
Serierna jag hittade:
Digimon Adventure 02: sök på digimon sweden, då kommer avsnitt på svenska.
Sailormoon: sök på sailormoon sweden, då kommer avsnitt på svenska.
X-Men Evolotion: sök på x men evolotion, de är engelska avsnitt men dom är hela och alla avsnit från alla 4 sesongerna.

De finns säkert andra gammla avsnitt från andra tv-serier, men jag kan tipsa om de här eftersom några är på med svenskt tal och då låter de som när man var liten. :D

♥Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0