Till Elins svar till mig ;)

Ja Elin har rätt det var bara Elise som sa att det var ok. Men hon sa det bara för att hon ville att jag skulle börja att skriva på bloggen. Men nu undrar jag om hon tycker att det är värt det. Men både hon och Elin gillar Twilight med, bara inte lika mycket. Fast det vet ju inte jag. De kanske ÄLSKAR twilight lika mycket, men jag tror nog inte det. Twilight Twilight Twilight Twilight Twilight Twilight Twilight Twilight Twilight Twilight Twilight Twilight Twilight Och när jag ändå skriver om Twilight kan jag ju säga att det nu bara är 101dagar kvar till eclipse :D                                                                                         Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0