Bree tanners andra liv

Jag kan inte tro att det är sant!!!!!
här sitter jag och läser på en blogg så ser jag att klockan 06.01 den 5 juni så kommer 4 twilight boken Bree tanners andra liv (på engelska the short second life of bree tanner) släppas! Den handlar altså om Bree som vi träffar för fursta gången i ljudet av ditt hjärt. Så vi kommer att få följa de nyfödda vampyrerna när de jagar Bella :) så spänande. KAN INTE VÄNT! fast det måste jag ju :P i alla fall så coolt att hon har skrivit en bok till!!! jag hade gärna läst mer om Bella och Edward men vem vet det kanske kommer någon gång :) men jag tycker att det är kul att hon skriver om Bree man vet ju typ ingenting om henne. Bara att hon dör :-/


Källa: Twilightsweden.se och hisgoldeneyes.com                                                      Hannah


ps. jag försökte att få en bild på boken men min dator vill inte. Ska fortsätta att försöka så det kanske kommer en bild senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0