vilken dag

oj vilken dag helt förvirad från början när vi först skulle ha tyska förhör och sen no som jag fatta ingenting på lite i allafall och sen so och sen skulle vi ha engelska men vi skulle igenkligen ha läxförhör idag men det vart inte så för vi skulle till ishallen och åka skriskor så vi fick sluta tidigare och alla undrade över om vi skulle ha läxförhör eller inte och sen skulle vi hinna med bussen sen tappa vi bort amanda michelle och shala. ja sen var det prop fullt i bussen så alla fick tränga sig i bussen. ja iallafall skulle jag hämta broshans skriskor och han som skulle öppna kom aldrig och så men sen var det iallafall lungt i si så där 1 timme och 30 min och så börja några tejer i paralel att bråka så en börja blöda jätte mycket nässblod så jag och hannah var typ tvungna att hjälpa henne och det sluta aldrig så sen fick hon åka till sjukhus. 
Nu sitter jag och varvar ner dagen med lite marabo och bannan!!

ps. det är sant att hannah får skriva så mycket hon vill mo twilght men det får ni stå ut med=).ds
 

Kommentarer
Postat av: michelle

vill också ha marabou! :D

2010-03-19 @ 19:31:06
URL: http://michellehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0