#"@£(/&%€$£{]

Jag är så arg!!!!!!!!!!
Några klasser från vår skola skulle gå och se på en förestälning på kulturskolan i vår kommun. Förestälningen var en hylning till Michael Jackson och hete "King of Pop". Den var grymt bra, men de kanske bara var för att jag kände ganska många som var med.
De är på publiken jag är arg på! När de medverkande skulle tacka var de jätte många från publiken som reste sig och gick. Och jag vet att de var många från min klass. De är så "%#@£$ RESPEKTLÖST.
De har kämpat för showen vi såg och mer än helften som såg på hade inte fem extra minuter att klappa händerna! De är så ?(¤&][{€#
De kanske bara är jag som tycker de men de är fortfarande respektlöst.
Alla borde ha hjärna till att förstå att man inte bara går så där! Nä just de, hälften i min klass är ju hjärndöda, de märkte jag idag.
Av alla låtar som de spelade stämde "They don't care about us" bäst in från deras synvinkel.
Ahhh, %¤#$€}#@
Förlåt att jag tar ut min ilska på er.

Elin

Kommentarer
Postat av: Hannah

Var det första gången du märkte att de är helt dumma i huvudet?? Jag vill inte säga vilka jag tycker är det, och jag var inte ens i skolan i dag så jag vet ju inte vilka som gick. Men så jag uppfattar det med din beskrivning så är de ju inte jöaefho1?="!# sry blev lite sur. Men åååå e jag vet inte du får säga vad som hände sen så får jag säga mer vad jag tycker eller nått

2010-05-06 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0