blött och kalt

Idag denna domerdag, nej jag skoja men det är väldigt blött och kalt för det snöar ju denna dag, snöstorm (och då menar jag verkligen STORM) och sen faller den till marken och blir slask. Det var jobbigt att gå dom 100 metrarna från skolan och det jag skojar jag inte om, fast det är nog jobbigare för Elin som bor längre bort än jag...
igår lärde Hannah mig att vika kastsjärnor(shurkens på Hannahs spåk) vilket är kul men det är bara att vika dom som är kul sen kan man ju inte använda den till något, jag ger bort mina till gustav eller någon annan av killarna. dom tycker dom är coola och kasta på folk.
jag inte fått mitt panduro paket än men längtar efter den. Jag bloggar så fort jag får det jag lovar, jag kan även ta ett foto och skriva vad jag har fått!!=) Elin har också blivit lite intresserad av det där tack vare mig fast hon gör lite andra saker än jag, hon har sagt att hon ska göra en väska men det får hon berätta mer om tycker jag, skriva på bloggen!!!
PS. hannah det är stor skilnad på ljud böcker och vanliga böcker.DS


cool kastsjärna
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0