Elin och Elise

Vi fick sluta tidigare idag vi slapp NO:n men vi måste ju göra den hemma iaf :P Jag Elin och Elise gick ner på byn E+E skulle köpa julklappar. Vi gick i några affärer sen så kom vi till en bokaffär. Den är ganska liten det e ju trotts allt en bokaffär i Nynäshamn... men vi var där i typ en timme jag fattar inte hur länge de kan vara i en bokaffär jag blir galen!!!!!!! Men det var kul att vara med dom också jag har ju inte varit med dom på fritiden sen i sommars :p men men nu e jag hemma iaf och snart måste jag laga middag och det blir trizzt! Dylan skulle hjälpa mig men han slutar 16.30 sen måste han ta bussen hem vilket brukar ta en timme men nu är det ju så snöigt så man vet ju inte kan ju ta längre tid... så jag ska nog börja snart. see you ;)
HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0