!"#¤%&/()=?`

Jag har ganska trizzZt vet inte vad jag ska gört för ''våra'' gäster kommer när som helst så man känner ju inte för att börja göra något :P Men ett blogg inlägg kanske jag hinner tänkte jag. Men kanske inte det roligaste inlägget. syslöjds redovisningen gick okay, hade ingen data på svenskan men det gick bra iaf :) sen på spanskan så var vi tvungna att byta platser så jag sitter brevid Henrik från min klass och inte Sara )= och ja mentorstiden var trizzt... det känndes som en jättelång lektion. men det gör inte så mycket. okej jag hann inte göra inlägget innan de kom men nu lägger jag upp det iaf.

HannaH

Kommentarer
Postat av: Elin

jätte fin bild

Och elise har fortfarande inte lagt upp ssitt inlägg om sina saker

2010-11-12 @ 21:29:53
URL: http://itisourlife.blogg.se/
Postat av: HannaH

tack :) jag vet hon borde lägga upp det znart men hon orkar inte fota den lat mazszsskken

2010-11-12 @ 22:13:02
URL: http://itisourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0