;:;:;:;:;:;:;:

Middagen avklarad. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu (som vanligt) Ni kanske har börjat förstå att jag är en ganska rastlös persorn. Men jag ska nog hålla på lite mer me datan sen ska jag nog spela ett nytt spel jag köpt. Men nu hör jag Naruto musik ifrån Dylans rum och blir sugen på att kolla på Naruto.. vi får se vad jag hittar på. något me Naruto lär det bli. Är ni förvånade? vår blogg e ganska skum för jag skriver typ bara om Naruto Elin skriver typ bara om böker och elise skriver nästan aldrig :P
nej jag ska kolla på naruto pain fighten (inte hela) kanske läser det senaste kapitlet också får se vad som händer..

här är vårat klass fotto
HannaH

Kommentarer
Postat av: jenny

yey där är jag !

2010-11-16 @ 17:00:14
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0