¨¨

Idag har jag varit med Sara vi har pluggat till NO provet som vi har på torsdag och så har vi kollat på Naruto. Sara har ju också blivit ett Naruto fan nu :P :) Det gick inte jätte bra med pluggningen för det var svårt att koncentrera sig, men tillslut så lyckades vi plugga en del jag kan nog lite mer än hälften till provet nu :) Sen blev det bara Naruto hon kolla på Naruto och jag spelade Naruto, sen kollade båda :)
idag har vi också fått tillbaka SO-provet och våra noveller som vi skrev i svenskan jag är nöjd med båda :)
Nu e jag typ super trött men orkar inte sova ännu jag menar klockan är ju inte ens 22.00 ännu den e bara lite över 21.00 men jag kan ju alltid sova tidigt. Men jag vill inte att det ska bli morgon för jag vill inte åka skridskor :p den här gången så ska vi inte åka ''fritt'' utan vi ska typ ha en lektion. Mats sa att vi också skulle åka baklänges och det e jag sämst på hoppas att det inte blir ''köttbullen'' eller vad det heter för tja jag är sämst på det med. Jag kan bara åka fram och svänga jag kan bromsa lite men jag åker oftast inte så fort så att jag måste vara särskilt skicklig på att stanna så det e ju tur :) men jag hoppas att jag inte får problem imorgon iaf! ;)
HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0