Förlåt för dåligt bloggande.....

Ledsen jag har inte haft tid att blogga idag, jag tycker att man åtminstånde borde göra tre inlägg om dagen, så den enda som inte bloggat e Elise ifall man inte räknar med att jag bloggar efter 24.00 fast jag bloggar innan jag sover iaf :P
anyway idag har jag inte varit i skolan, för jag har varit hos tandläkarn i sthm och lagat en grej som låstnat... Dom sa typ när jag kom dit att de bara skulle ta bort det som låstnat och inte limma på en ny, för att de inte hann pga för lite persornal (sjuka) men sen frågade de typ var jag bodde och när jag sa nynäshamn så sa de okej vi limmar på en ny då, så tur att de fråga annars hade jag haft en sån mindre :p fast jag ska dit 29 november igen för att spänna, jag e ju typ alltid hos tandläkaren :P
Sen när jag kom hem så åkte jag till Sara typ på en gång för vi skulle kolla på alla Harry Potter filmer tills imorgon då vi ska se 7 filmen, men sen insåg vi att om vi skulle börja kolla 18.00 och kolla på alla så skulle vi behöva kolla till 06.00 så det gjorde vi inte. Då kan man ju tycka att vi åtminstånde borde ha hunnit med 3 filmer men nej då vi kollade bara på 1 och en halv, haha sämst ju! det var halva första och sen 6an, Aja nu är jag hemma iaf och konstigt nog så är jag super trött jag ska nog sova nu... eller snart :P så god nattzzzz
HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0