fortfarande plugg :P

Jag har inte pluggat någon NO idag och jag har ju prov imorgon så jag borde värkligen göra det :P Sen visade det sig att 60+ arbetet och Engelska arbetet ska vara inlämmnat nästa vecka. Jag trodde att det typ var tre veckor kvar på 60+ arbetet så det måste jag också göra :/ börjar bli mycket nu men jag hatar att plugga! jag antar att jag inte e den enda men iaf...... okej jag borde värkligen plugga nu! kom just på att jag måste plugga matte me :( och sen kolla igenom engelska glossorna så jag måste värkligen sluta nu! see you ;)
HannaH

Kommentarer
Postat av: amanda ~ annasdotter

hahah okej ;D vadå, fattar inte? hahaha

2010-11-17 @ 20:20:10
URL: http://annasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0