fredagzzzzz

På första lektionen så ska jag och Elise redovisa i syslöjd. (hoppas att elise e klart med sitt arbete)
och sen e det svenska hoppas fortfarande på datorerna men jag tror inte att jag kommer att få ha det :/
sen spanska den lektionen e ok för den har jag med Sara, då ska ja lämmna in mitt arbete jag gjort om Sverige. Sen e det lunch men bara i 30min men det e ok för vi skulle ha haft i 45min men eftersom vi har i 30minuter så får vi sluta en kvart tidigare :) så efter lunchen är det mentorstid. Jag vet inte vad vi ska göra på mentorstiden men det spelar ingen roll för vi slutar 13.15 då borde jag stå ut med vad som än händer eller....?
sen får jag äntligen komma hem, men på kvällen så kommer Dylans kompis Cj och hans föreldrar hit, inte för att jag har något emot dem men det e trizzt när de e här för då e ju Dylan bara me Cj vad ska jag gört då? suck....
vet inte vad jag ska hitta på nu för jag e klar att gå till skolan men jag börjar om 40min och det tar typ 5min att gå till skolan så jag behöver inte gå ännu.

HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0