haha

Jag kolla på en översättnings sida vad Uzumaki betyde eftersom det är Narutos klan namn han heter ju Naruto Uzumaki.
iaf när jag gjorde det så fick jag svaret bubbelpool hahaha. Jag viste redan innan att Naruto är en sorts mat typ en vitgrej med en råsa snör i. Men det stod också att det betydde strömvirvel vilket är mer realistiskt eftersom Narutos klan märke är en virvel. Man kan också se Uzumakis klan märke i ninetails seal, men det kanske inte e så konstigt eftersom det var uzumaki klanen som skapade det. Jag börjar inse nu att det inte var så kul eftersom det inte betydde bubbelpool. Aja det var kul ett tag :P ;)


Maten Naruto

Uzumaki klan märke

Ninetails seal.

HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0