hatar matte!

Jag räknar rätt så svaret borde vara rätt men det e inte rätt! gaaaaaaaah det går ju säääämst i matten. Men snart så får jag iaf hjälp av pappa hoppas att han fattar!
Det e igentligen inte så svårt jag ska bara multiplicera bråk men jag fattar ju inget!! Men jag var nära på att få rätt svar :) fast det hjälper ju inte :( Om pappa inte vet vad jag ska göra så får jag fråga min matte lärare imorgon, Men jag vill inte att hon ska tro att jag e super dålig för jag frågar henne alltid om saker jag inte fattar. Vist hon tycker säkert att det e bra att jag frågar men ee jag vet inte. JAG BLIR GALEN! hoppas att pappa vet! No:n går ganska bra iaf :) Engelskan kan jag ju hyfsat eller tja jag kunde det igår iaf ;) Nu vill jag sluta plugga men kan inte för jag har såååå mycket plugg 8:an ÄGER!!! Wiiiiiiiii!!!!! eller inte... Varför måste vi få så himla mycket för?!!?!??!???!?!?
Jag hoppas att NO-provet går bra iaf jag tror att det gört det :) men man vet aldrig :P
Nej nu måste jag gå till pappa jag tror att han har glömt mig.... suck.....
HannaH



ps. här är en bra låt att plugga till :) det e the guillotine part 3 från escape the fates
nya skiva :)


Kommentarer
Postat av: amanda - annasdotter

haha okej :D bra att du vet nu då :D!

2010-11-17 @ 20:57:28
URL: http://annasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0