Hej

Idag så lyckades jag inte hitta släktträdet som jag har gjort på skoldatan så det slutade med att jag fick göra ett nytt men man fick välja om man ville ha dubbel svenska lektion eller svenska och engelska så jag valde dubbel svenska kollade bara några saker i engelskan. Sen när jag blev klar så var det ganska brotom att stänga av datan så att jag skulle hinna till nästa lektion, men allt gick sääämst så jag lyckades inte skriva ut men jag hade med mig ett USB (minne) så då tänkte jag spara det där och skriva ut hemma men datan lagga och inget funka så det gick inte :( så på lunchen kollade jag om jag hade lyckats spara trädet iaf och det hade jag och eftersom skolbibliotekets datorer funkar så kunde jag lägga över det på USB:et där så nu har jag det iaf :)
Oj nu måste jag skynda mig ska trumma hinner inte rätta så om allt ser fel ut så rättar jag det sen :p tjo
HannaH
okay nu har jag typ rättat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0