hemma från StHlM

Nu är jag hemma från sthlm igen... Har ju varit hos tandläkaren. När jag var klar hos tandläkaren så stannade jag och mamma kvar ett tag i stan för att köpa julklappar och det gick super bra nu har jag bara en kvar och det e mammas :p men det är lätt att hitta till henne måste bara åka till stan utan henne. Men det är jätte skönt att typ vara klar längtar tills jag är helt klar.
Det har varit super kallt idag stod knappt ut! Måste komma ihåg det att om jag ska ut så måste jag ha varma kläder på mig, men det kändes som att jag hade det, tills jag kom ut :P
I kväll så ska jag äta nudlar till middag för jag kan typ inte tugga.... men sånt e livet om man går till tandläkarn så får man ont i tänderna ;)
Måste plugga matte idag för annars så e jag körd imorgon see you ;)

Man märker att julen närmar sig eftersom nästan alla mina inlägg har
någonting med julen att göra.
HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0