hemma...

Nu är jag äntligen hemma från skolan. Jag har tagit med mig tre mappar hem det e matte mappen,engelska mappen och svenska mappen. jag tog med mig de eftersom jag inte kommer att gå i skolan imorgon och jag måste plugga under helgen. Gud skriver jag alltid om plugg? Aja antar det, det e ju en stor del av mitt liv...skumt faktiskt, människor lever för att göra saker de inte vill men det e klart vi får göra saker vi vill med.... Nej nu börjar jag krångla till allt.....
Mitt spel har inte kommit ännu :(( (Assassins creed brotherhood) hoppas att det kommer idag! Det borde komma idag... aja see you ;)
HannaH

Kommentarer
Postat av: jenny

HANNAH? VAR ÄR MITT INLÄGG :O

2010-11-18 @ 20:07:17
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0