hmm.....

tja elise har ju redan skrivit om det dåliga vädret men jag måste rätta henne  DET ÄR KNAPPT 40M FRÅN SKOLAN TILL DIG! Sen är det inte ''HannaH språk'' det heter shuriken du kan söka på google. Och ljud bok och bok är ju vist samma sak det finns en skillnad och det är att du inte läser själv, det är ju som om någon läser högt för en det e ju samma bok.
nog om Elise. Jag vek en till större shuriken idag om tejpa hela med svart tejp, den blev ganska bra :)
imorgon ska vi åka skridskor det känns jobbigt lite kul eller nej bara jobbigt. jag har ingen hjälm så jag hoppas att jag kan låna det där jag har skridskor iaf. Jag kommer inte på något mera att skriva om nu men aa vet inte tjorå....

här är den shuriken jag vek idag och en jag vek igår kolla skillnaden på
storlek.
HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0